Oldum olası şu Viyana'dan eli boş dönmekten korktum. Tamam üniversite herşey demek değil ancak buraya geliş amacım o idi. Şubatta 2. yılım doluyor buradaki. Arkama dönüp baktım istemsiz, neler yapmışım diye, durum sanıldığı kadar vahim değil. Gerçekleştirmek istediğim rüyalarımın bir kısmı gerçekleşmiş.

- Otostop ile uzun mesafe yol katettim: Dortmund/NRWStarsbourg I & Strasbourg II
- Sokakta (şehir meydanında) müzik yaptım: People Get Up!
- Festivalde konser verdim (hayatımın ilk konseri): die Bundbagage
- Karşılıksız sevgi, bedava kucak: Free Hugs
- Uzun metraj, profesyonel bir filmde figüranlık: Kebab Mit Alles (En alttaki fotolar) İzlemek için tıklayın..
- Rasta yapmayı öğrendim, kendime uyguladım: Rastala Yavrum & Rastala Yavrum 2
- Yabancı kültürler öğrendim; evimi, soframı paylaştım: Couchsurfing
- Geleceği tahmin etmeye başladım: Tarot!
- Kardeşimle yakınlaştım: Birader
- Vazgeçişlerim oldu epeyce: Vazgeçtim
- Sigarayı bıraktım: Dumansız *EDIT: 2 ayın ardından tekrar başladım, yakınlarda tekrar bırakacağım.
- Uzun zaman sonra aşık oldum: Aka Hime
- Aikido öğreniyorum. *EDIT: Aikido6. Kyu

Dediğim gibi, okulda hayvani başarılara imza atmış olmasam da, hayatım yeterince başarı içinde ve dolu dolu geçmiş. Silkin Bilo! Kendine gel. Daha iyilerini de göreceğiz!


Blogger tarafından desteklenmektedir.